Am ceva de mentionat:

1. Fotografiile nu sunt prelucrate

2. Accept negocieri pentru unele obiecte...domniile voastre trebuie doar sa ma intrebaţi printr-un e-mail

4. Nu accept schimburi, nu ma interesează

5. Vă rog aveți răbdare să parcurgeți toate paginile, sigur veți găsi ceva pe gustul domniilor voastre

6. Din cauza unor experiențe neplăcute (colete cu valori mari neridicate), am hotarât că, pentru valori mai mari de 200 lei, se va depune în avans o suma de minim 50%, in cont bancar. Dacă sunteți de acord, dacă nu , îmi pare rau...

7. Pentru rezervari mai mari de 3 zile se percepe un avans de 50 lei in cont

miercuri, 6 iunie 2012

Costum uşor de vară Viada Fashion

















Un costum de vară sacou şi pantalon drept, la dungă, culoarea galben pai cu tentă muştar, din polyester 100%, cu textură de voal plin care se aşează pe corp frumos, este foarte fluid. Nu este căptuşit, are pernuţe pe umăr, numărul 46.
Sacoul: distanţa între umeri - 41 cm, circumferinţă bust cca. - 100 cm, lungime - 61 cm.
Pantalonul: circumferinţă  talie - 80 cm, circumferinţă bazin cca.- 108, lungime pantalon măsurat fără bata din talie – 103 cm.
Am încercat în toate felurile să scot în evidenţă culoarea reală,  nu am reuşit, dar pot să spun că cea mai aproape de culoarea reală este imaginea din ultima poză, cu eticheta compoziţiei.  
Condiţie excelentă, este nou, nepurtat, nu mai are eticheta.

130 lei   100 lei