Am ceva de mentionat:

1. Fotografiile nu sunt prelucrate

2. Accept negocieri pentru unele obiecte...domniile voastre trebuie doar sa ma intrebaţi printr-un e-mail

4. Nu accept schimburi, nu ma interesează

5. Vă rog aveți răbdare să parcurgeți toate paginile, sigur veți găsi ceva pe gustul domniilor voastre

6. Din cauza unor experiențe neplăcute (colete cu valori mari neridicate), am hotarât că, pentru valori mai mari de 200 lei, se va depune în avans o suma de minim 50%, in cont bancar. Dacă sunteți de acord, dacă nu , îmi pare rau...

7. Pentru rezervari mai mari de 3 zile se percepe un avans de 50 lei in cont

vineri, 3 februarie 2012

Colan din alamă cu sidef din scoică







































Colan foarte frumos, din alamă, cu aplicaţii din sidef alb şi roz.
Sistemul de închidere se poate deduce din imagini, este foarte sigur.


80 lei



NOTĂ:
Alama este un material nefieros, un aliaj de cupru şi zinc.
Alama pastrează calităţile terapeutice ale cuprului.
Bijuteriile din alamă, în condiţiile în care se poartă, în cele mai multe cazuri ramân frumoase menţinându-şi luciul original datorită contactului permanent cu îmbrăcămintea. Eu nu l-am purtat niciodată, aşa a fost la aspect toţi anii ăştia, deşi cred ca poate să arate mult mai bine...
În cazul în care işi pierde luciul se intreţine cu pastă de lustruit auto uşor de procurat de la oricare magazin de piese auto.