Am ceva de mentionat:

1. Fotografiile nu sunt prelucrate

2. Accept negocieri pentru unele obiecte...domniile voastre trebuie doar sa ma intrebaţi printr-un e-mail

4. Nu accept schimburi, nu ma interesează

5. Vă rog aveți răbdare să parcurgeți toate paginile, sigur veți găsi ceva pe gustul domniilor voastre

6. Din cauza unor experiențe neplăcute (colete cu valori mari neridicate), am hotarât că, pentru valori mai mari de 200 lei, se va depune în avans o suma de minim 50%, in cont bancar. Dacă sunteți de acord, dacă nu , îmi pare rau...

7. Pentru rezervari mai mari de 3 zile se percepe un avans de 50 lei in cont

luni, 10 septembrie 2012

STEFANEL


 

 
 
 
 
 













 
 
Prea puțin are nevoie de prezentări această bluză/rochie STEFANEL. Negru intens, material excelent!
Este....STEFANEL.
Se poate purta în mai multe moduri, ca bluză, ca rochie, strânsă la gât (se strange pe o pamblică), sau lăsată pe umeri. Are glugă (sau nu) și bată elastic lată din tricot în partea de jos (sau șolduri, după cum doriți să o purtați). Am cumpărat-o de la magazin STEFANEL din Iulius Mall Iași acum câteva sezoane bune... A fost extrem de scumpă. Când am cumpărat-o, am primit un catalog în care-mi arăta modurile interesante cum se poate purta. Nu-l mai am.
Mărimea M (datorită modelului se potrivește în aceeași măsură mărimilor germane 38,40 și chiar 42)
- 51 % poliester
- 44% bumbac
- 5% elastan
Îmi pare rau, la un moment au apărut niște pete pe fotografii... Bluza/hanoracul nu are nici un defect, totul este de la obiectvul aparatului foto.
Bata se poate purta și ridicată pe șolduri la o pereche de blugi skinny, dar nu am facut nici o poză de felul acesta, ca să nu rămână manechinul prea dezgolit...
 
Stare excelentă (nou, cu etichetă)
 
250 lei