Am ceva de mentionat:

1. Fotografiile nu sunt prelucrate

2. Accept negocieri pentru unele obiecte...domniile voastre trebuie doar sa ma intrebaţi printr-un e-mail

4. Nu accept schimburi, nu ma interesează

5. Vă rog aveți răbdare să parcurgeți toate paginile, sigur veți găsi ceva pe gustul domniilor voastre

6. Din cauza unor experiențe neplăcute (colete cu valori mari neridicate), am hotarât că, pentru valori mai mari de 200 lei, se va depune în avans o suma de minim 50%, in cont bancar. Dacă sunteți de acord, dacă nu , îmi pare rau...

7. Pentru rezervari mai mari de 3 zile se percepe un avans de 50 lei in cont

joi, 6 decembrie 2012

"Sunt cetățean european" deci feriţi-vă de ww.vintagewardrobe.ro




Acest articol l-am comandat de pe www.vintagewardrobe.ro , stapana fiind  Cristina Deutsch.
Arata bine în foto, nu? Doar în fotografii.
 Asa şi era descris, ca fiind "perfect".
Numai ca...este "infect".
Ştim cu toate că pozele pot să înşele ochiul, doar descrierea, realismul şi buna credinţă a vânzătorului, noi, cele care vindem, trebuie să întărim hotărârea pe care o va lua clientul. 
Numai dacă descrierea corespunde adevărului.


Haina este uzata, bătucită la manşete, albul nu este alb, miroase sub orice critica, ca şi cum ar fi fost depozitată intr-un birt plin de fumători/beţivani, eticheta cu indicatiile de curăţare (că m-am gandit ca poate fi curăţată, totuşi) este inexistentă-este albă/transparentă de uzată ce este.
Şi nu a acceptat returnarea in virtutea clauzei de pe site-ul ei, citez:

IN CAZUL IN CARE CLIENTUL ESTE NEMULTUMIT DE ACHIZITIA FACUTA, SE ACCEPTA RETURNAREA IN ANUMITE CONDITII.
(a) IN CAZUL IN CARE S-AU TRIMIS ARTICOLE CE NU CORESPUND DESCRIERII DE PE SITE SE RETURNEAZA SUMA INTEGRAL, INCLUSIV CHELTUIELILE DE TRANSPORT.

Nu accept aşa ceva, "SUNT CETAŢEAN EUROPEAN"


Mai nou, am dăruit/donat acest obiect unei femei pe care am gasit-o la tomberonul de gunoi și a avut ceva îndoieli cand a preluat-o.