Am ceva de mentionat:

1. Fotografiile nu sunt prelucrate

2. Accept negocieri pentru unele obiecte...domniile voastre trebuie doar sa ma intrebaţi printr-un e-mail

4. Nu accept schimburi, nu ma interesează

5. Vă rog aveți răbdare să parcurgeți toate paginile, sigur veți găsi ceva pe gustul domniilor voastre

6. Din cauza unor experiențe neplăcute (colete cu valori mari neridicate), am hotarât că, pentru valori mai mari de 200 lei, se va depune în avans o suma de minim 50%, in cont bancar. Dacă sunteți de acord, dacă nu , îmi pare rau...

7. Pentru rezervari mai mari de 3 zile se percepe un avans de 50 lei in cont

marți, 25 iunie 2013

Tara Jarmon

















Un costumaş de exceptie, pentru un trup de excepţie.
Este ca o primăvară de culori...
Compoziţie 67% cotton şi  33% viscose.

Fusta mărimea 36 german, croială fără bată în talie, necăptuşită, fermoar şi năsturel la spate,
dar dimensiuni:
-circumferinţă maximă talie 60cm
- circumferinţă maximă bazin 92 cm
- circumferinţă la tiv 96 cm
- lungime 38 cm

Jacheta mărimea 38 german, căptuşită, cu buzunare cu clapetă, reale dar încă sunt cusute, nu sunt folosite,  dar dimensiuni:
- distanţa între umeri-spate-sub ceafă 38 cm
- lungime jachetă 56 cm
- lungime mânecă 57 cm
- circumferinţă bust 90 cm
- circumferinţă talie 76 cm

Stare excelentă/impecabilă
L-am luat de pe un blog prieten, dar din păcate nu s-a potrivit persoanei dragi pentru care l-am cumpărat, preţul este cel cu care l-am cumpărat.

Piesele Tara Jarmon costa sute si chiar mii de euro, de exemplu aici

Site oficial
http://www.tarajarmon.com
Preț  85 lei