Am ceva de mentionat:

1. Fotografiile nu sunt prelucrate

2. Accept negocieri pentru unele obiecte...domniile voastre trebuie doar sa ma intrebaţi printr-un e-mail

4. Nu accept schimburi, nu ma interesează

5. Vă rog aveți răbdare să parcurgeți toate paginile, sigur veți găsi ceva pe gustul domniilor voastre

6. Din cauza unor experiențe neplăcute (colete cu valori mari neridicate), am hotarât că, pentru valori mai mari de 200 lei, se va depune în avans o suma de minim 50%, in cont bancar. Dacă sunteți de acord, dacă nu , îmi pare rau...

7. Pentru rezervari mai mari de 3 zile se percepe un avans de 50 lei in cont

vineri, 4 aprilie 2014

Haas & Cie Clement Men's Gold Watch FYH388JVA - vândut















Ceas elevetian Haas & Cie ORIGINAL in cutie originala din piele
CEASUL ESTE UNISEX
Mecanism: Ronda Caliber 1002 (Elvetian)
Material: Placat cu aur 18kt - garantie 20 ani la placarea cu aur
Dimensiuni: diametru de 36-mm.Ceasul are o lungime totala de aproximativ 220 mm si o latime de banda de 21 mm. Pe interior masoara 19 cm circumferinta totala.


CUTIE DIN PIELE FOARTE FRUMOASA + cutie proprie din carton

Carticica ceas in limba engleza


FOARTE IMPORTANT: CEAS CU CADRAN EXTRAPLAT - CA SI CEASURILE LONGINES.

NOU - nu a fost purtat nici macar o singura data
Ultimile 6 poze sunt de pe net, primele 6 sunt ale mele, dar ale mele sunt total nereușite, ceasul este splendid, foarte elegant și foarte rafinat.

Preţ 799 lei